Dobrá fotografie pro e-shopy přitahuje správné zákazníky, vypráví příběh a zvyšuje celkovou kvalitu obchodu.
Produkty umisťujeme do velmi pečlivě vytvořených scén, které vyprávějí příběh a prezentují váš produkt.
Ploché rozvržení často působí minimalistickým dojmem. Dobře se hodí pro prezentaci sbírky objektů a nejčastěji se používají pro lifestylové fotografie, fotografie produktů a jídla.
Reklamní fotografie zachycuje předměty pro plakáty, billboardy nebo inzeráty v časopisech či novinách. Velkou platformu pro tento typ fotografií představuje také internet.
Zachytit jiskru v očích a jejich nespoutaný smích. Jedná se o zvláštní okamžiky rodinných pokladů na celý život - a to je to, co se snažím zachytit!
Baví mě focení dětí, které je spíš hrou. V tomto věku musí být focení pro dětí zábavou, ne povinností.
Naše vzpomínky na šťastné a krásné chvíle jsou to, co nás provází mnohdy celý život.
Portrétní focení už dávno není nudné, nucené focení jako na občanku.